Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Amanda Östensson - 11 juni 2014 22:23

Jo! Som rubriken tyder så e det ett litet "hoppsan"

Jag e ju så smidig att på musiken igår, skulle vi leka en lek, så skulle vi springa barfota.
Då, smidig som jag är, springer rakt in i Nellies häl och hör då ett knak som hördes ändå bort till kina!
Jag fick så fruktansvärt ont i tån och nedre delen av foten så Lynn (musiklärarenk) fick halft bära mig gråtandes ner till Bitte (skolsjöterskan) och gav mig smärtlindring och så sa hon att min tå va ovanligt sne sä kuratorn fick ringa mamma så fick vi kolla på tån och idag (imorse) så såg vi att det var en mega spricka i pektån (tå nr 2)
Så jag går nu med kryckor.
Min tå är MEGA svullen och jag är blå långt upp på foten!

Man ser inte det blåa på foten så tydligt men men..
Om ni ser det lila som e på pektån fast mellan stortån o pektån så det lila är själva sprickan.

Sä hoppas ni blev nöjda med detta inlägget så ses vi, puss o kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur många gånger vill ni att jag ska blogga per dag?
 1 gång
 2 gånger
 3 gånger
 4 gånger
 5 gånger
 när jag vill

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards